Replay Music

9 08 2009

image985602699.jpgOch så tänkte jag att jag iallafall skulle lägga upp ett riktigt inlägg här nu på direkten. Jag har skrivit om det här programmet i ett av mina DT inlägg och fick otroligt bra respons. Massor av folk kom och sa att de testat och tyckte att det var ett skitbra program. Så därför tipsar jag även här om Replay Music (3). Med det här goa programmet kan man nämligen rippa (spela in) musik från Spotify. Sjukt enkelt är det dessutom. Köp programmet (alt. Ladda hem) och installera det på din dator. Sen kan du starta inspelningen och starta Spotify. Nu spelar du helt enkelt in musiken från Spotify. Eftersom programmet spelar in via ljudkortet och ”vet” vart ljudet kommer ifrån, spelas bara musiken från Spotify in och inte ljud från msn och liknande som ligger i bakgrunden. Isn’t That great??

Nu behöver ju inte det här betyda att du aldrig mer ska använda Spotify (Spotify är skitbra, keep it up), utan endast att du äntligen kan ta med dig musiken som i princip bara finns på Spotify, i din mp3 spelare *glädje-tjut*… Jag menar, vill vill ju fortfarande att Spotify-killarna ska tjäna sina pengar. Eller….?

Replay Music

Mobile Blogging from here.

Åtgärder

Information

Kommentera

