Mifi

10 08 2009

image977921900.jpgDet här är enligt mig en riktigt het grej som jag verkligen hoppas kommer till oss i det avlånga landet om en inte allt för avlägsen framtid. Jag har tidigare läst om att man ska kunna göra liknande med hjälp av ett program till Windows mobile- mobiler och så finns ju alltid lösningen med en router med USB-port. Men det här tycker jag var en riktigt bra lösning. Det är alltså ett uppladdningsbart 3G-modem som kan skapa ett wlan. Vilket betyder att man kan ta med sig ett wlan överallt där man har täckning med mobilen, awesome!!!

Att det står 3 på modemet får ni bortse ifrån, det är inte de jag vill promota (ärligt, 3 suger dd) utan tekniken, got it??

Mifi


Åtgärder

Information

Kommentera

