Tankar när ångesten kryper en in på skinnet

10 08 2009

image1006745905.jpgLigger och funderar på allt som ska göras de närmsta dagarna. Allt som jag redan borde ha gjort också för den delen. Tentor närmar sig med stormande steg och jag har fortfarande inte börjat plugga än, fan också! Måste sätta igång med allting, men jag har verkligen inget sug efter att börja plugga igen. Känns lite cp men det känns verkligen som att det enda som håller mig till skolan är kompisarna. Jag pratade med Sandra om det fanns jobb i höst och fick veta att jag kan få fulltid om jag vill. Jag sa att jag skulle fundera på det men tackade nej till det tidigare idag. Dock är det inte för att jag inte vill, utan mer att jag inte bara kan avbryta allting. Jag har ju precis blivit invald som ordförande i rekryteringsgruppen och såna grejer också.

Men nu närmast är det bröllop som hägrar… Bror min är det som ska gifta sig och jag är verkligen glad för deras skull. De är verkligen som Piff & Puff och jag tror verkligen att de alltid kommer att hålla ihop. Jag har för övrigt köpt världens bästa bröllopspresent. Tar mer än gärna den till mig själv om man säger så. Har fått i uppdrag att sjunga lite också, så nu går jag hela dagarna och tänker på texter och sound. Jag hoppas att de blir nöjda med det bara .

Aight!!!


Åtgärder

Information

2 responses

12 08 2009
gabbe

sweet.. vad blir det för låtar.. egna eller covers? med din sångröst är det nog svårt att inte bli nöjd😛 take care bro…

22 08 2009
chabrall

Det blev ”covers”… Jonas Gardell – Aldrig ska jag sluta älska dig och Ted Gärdestad – För kärlekens skull.
Jag tror att det gick ganska bra iaf, lite mycket tårar bara =)
Hur går det för dig med musiken då?? Håller du på någonting fortfarande??
Jag väntar fortfarande på den där singer/songwriter- kvällen som du skulle ha i våras för övrigt *ler*

Kommentera

