iPhone Winterboard Themes

22 08 2009

Jag fortsätter att ösa på lite när jag ändå känner att jag har lite kul att skriva
(och för att suget efter att plugga är i botten).

Nu tänkte jag tipsa om lite snygga teman som man kan ha till sin iPhone, om man nu har jailbreakat den och installerat Winterboard på den vill säga.

Javisst jag ska förklara för er som inte har en aning om vad jag pratar om nu.
Att jailbreaka sin iPhone innebär att man låser upp den och har möjligheten att installera tredjepartsprogram som inte är godkända av Apple, men ändå värda att ha på mobilen. Dessa program kan man installera med hjälp av en Appstore-kopia vid namn Cydia som man installerar i samband med jailbreake. I Cydia kan man sedan lägga in olika källor som man installerar programmen ifrån.

Nu har ni gjort allt detta som jag med 80 ord förklarat och även kluriga som ni är förstått att det i Cydia finns ett program som heter Winterboard som ni installerat utav bara farten (Bra jobbat!!!).

När ni nu klurat ut hur man använder Winterboard så vill jag bara lista mina 5 favorit-teman. Dessa laddar man hem med hjälp av Cydia eller googlar något smart. Lycka till!!!


Åtgärder

Information

Kommentera

