Releasetrailer för Modern Warfare 2

6 11 2009

Call Of Duty 4: Modern Warfare, var det första spelet jag köpte till min PS3:a och är nog nästan det enda spelet jag inte vill sälja, trotts att jag klarat singleplayer-delen på alla svårighetsnivåer och lagt ner online-spelandet för länge sen.
Bara vetskapen om vilket bra spel det är gör att jag måste ha det i min samling.

10:e november släpps då uppföljaren till detta mästerverk. Jag har otroligt nog inte beställt det eller någonting än, men funderar skarpt på att leta på några spel här hemma och utnyttja GAME:s inbyteskampanj nu i helgen för att ha spelet när det väl släpps.

Om ni inte förstår ett skit varför man absolut måste ha detta spel trotts att man har en PS3:a eller PC (i värsta fall ett Xbox 360) så ta en titt på releasetrailern till spelet och avgör efter det om det kan vara ett spel för er. Som sagt, ettan (COD4) var grymt bra.

 


Åtgärder

Information

Kommentera

