Google Wave invite

26 11 2009

Tjohoo!!!

Jaha, då har det tydligen dykt upp ett par invites till Google Wave på mitt konto, och jag tänkte nu att jag kanske skulle ta och dela ut dessa. Liten tävling igen kanske, hoppas att Spotify-vinnarna blev glada för övrigt, även om Spotify är rätt lätt att få tag på numera. Vad ska man göra för att få en invite till Google Wave då?? Jo förstår du, den här gången tänkte jag att ni kunde erbjuda mig en invite till någonting, Voddler kanske, hehe =)…

Nä men torrent-sidor som exempelvis hd-bits eller liknande, byter jag gärna.

Så kom med förslag, så ska du se att du snart har ”vågen” du också =)

google-wave-logo.jpg

Vet du inte vad ”vågen” innebär?? Kolla in länken nedan.


Åtgärder

Information

Kommentera

