The Mac Sale

11 03 2010

wpid-pastedgraphic1-rqbrpxyf3uyw.jpg

Jag har i flera av mina senaste inlägg skrivit om MacHeist Nanobundle2, som jag själv tycker är ett alldeles lysande paket och ett självklart köp om man är intresserad av något av programmen. Dock är försäljningen numera stängd och vi får istället invänta nästa stora släpp från MacHeist.

Om ni, som jag, tycker att dessa paket är grymma och gör att man mer än gärna är laglig. Då ska ni ta en titt på TheMacSale och se om något av dessa program faller er i smaken. Paketet kostar 49.99$, men ger dig program till ett totalt värde över 500$. Själv kommer jag nog inte att köpa detta paket, men sneglar ändå på det p.g.a. att de har PathFinder med i erbjudandet. Denna utomordentliga filhanterare smiskar Finder på fingrarna enligt mig. Är ni osäkra, men ändå vill testa PathFinder, så går det att köra den fullt ut i 30 dagar innan man måste betala för sig. Dock stänger TheMacSale den 15:e januari, så det är bäst att snabba sig

wpid-pastedgraphic2-yalj9weaxemq.jpg
wpid-pastedgraphic3-3q44e4j7w2tq.jpg
wpid-pastedgraphic5-nfsypfzvamyj.jpg


Åtgärder

Information

Kommentera

