Rock Band Download Content v.11

15 03 2010

Varje torsdag uppdateras, som ni kanske vet, Playstation Store med nytt innehåll. Varje gång släpps också nya låtar till musikspels-kungen Rock Band, att lira gitarr, trumma eller skråla till. Eftersom jag själv tycker att det är rätt roligt att uppdatera biblioteket med ny musik som jag och vännerna kan rocka till på festen, tänkte jag att det kanske finns fler som gör.

Jag tänkte därför att jag skulle hjälpa er i träsket och varje väcka slänga upp veckans uppdateringar här på bloggen. Så vi börjar direkt med låtarna som vi kan vänta oss släppas på torsdag.

Denna gången är det pop med Lady Gaga som dominerar listan. Detta tillsammans med en cover av låten Poker Face, gjord av South Park-gänget och en låt av 3 Doors Down.

Komplett lista:

* Lady Gaga – Poker Face

* Lady Gaga – Just Dance

* Lady Gaga – Monster

* Lady Gaga – Bad Romance

* Mute Math – Control

* 3 Doors Down – It’s Not My Time

* The Subways – Oh Yeah

* The Subways – Rock n Roll Queen

* South Park – Poker Face (Cartman Version)


Åtgärder

Information

Kommentera

