Snygga till din Twitter…

25 03 2010

Jag är säker på att de flesta av er åtminstone hört talas om Twitter, kanske till och med använt det. Om inte, så tycker jag att det är dags att ni provar. Jag är ingen jättefrekvent Twitter-användare, men lägger upp länkar till mina inlägg och ibland lite små kommentarer om saker jag funderar då och då. Det absolut bästa med Twitter är enligt mig det fantastiska nyhetsflödet som du har tillgång till. Jag satt exempelvis och följde Apples presentation av iPad via olika sidor och såg samtidigt hur folket pumpade ur sig nyheter fortare än Jobs själv hann berätta, kändes det som =)..

Har du använt Twitter ett tag, kanske du å andra sidan har tröttnat lite på layouten på din sida och vill snygga till den lite.
Då kan ni gå in på någon av de föreslagna sidorna från detta inlägg:

Appstorm – 10 Sites to Get a Custom Twitter Design…


Åtgärder

Information

Lämna en kommentar