Den ultimata listan över Google-relaterade program för din Mac

4 05 2010

0FBF3B18-54B7-4148-9CE8-713F65C4D814.jpg

Den senaste tiden har man kunnat läsa spaltmeter om hur Apple och Google är osams och sen kanske sams igen, för att sedan, återigen, vara osams. Trotts detta finns det fortfarande mycket som talar för att Apple och Google fungerar grymt bra tillsammans.

Visst, för de flesta av programmen nedan finns en motsvarighet på PC. Ändå tycker jag att Mac-programmen är så grymt mycket bättre och snyggare.

Har ni inte redan förstått det så handlar det alltså om hur du kan integrera Google med din Mac. Jag överväger själv att helt köra med Chrome istället för Safari. Jag har, sedan jag övergick till Mac, kört med Safari och älskar verkligen utseendet och känslan som inbefinner sig när man använder den. Men nu har nog Chrome kommit ikapp och kanske till och med gått om…

Att integrera iCal med Google Calendar är också någonting som jag älskar.

Känner du att mina tankar lika gärna skulle kunna vara dina, gå in och läs vidare på Appstorm genom att klicka på länken nedan…

Appstorm – Ultimate Collection of Google Related Mac Apps –>


Åtgärder

Information

Kommentera

